Активні члени громади Семенівки обговорювали проблеми реформування освіти

21 травня Громадська організація «Українська асоціація міст, що навчаються» спільно з Мелітопольською центральною районною бібліотекою за підтримки та сприяння Семенівської сільської ради організували та провели тренінг «Я активний член громади» на базі Семенівської бібліотеки.

Тренінг став другим заходом в рамках реалізації проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» ПУЛЬС, що виконується Асоціацією міст України в партнерстві з Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів IREX/Україна за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

На тренінг було запрошено представників закладів системи освіти та культури з населених пунктів майбутньої об’єднаної територіальної громади, а також всіх зацікавлених у розвитку та реформі системи освіти у рамках децентралізацій них процесів. Зокрема розглядались найболючіші питання реформування галузі: проблеми, які на сьогодні існують у сільських школах, напрацьовувалися можливості до їх вирішення, розглядалися інструменти для вирішення цих проблем, що їх надає реформа децентралізації. Наприкінці тренінгу було розглянуто інноваційний інструмент ознайомлення з процесами децентралізації, який можна використовувати як засіб формування громадянської освіти – онлайн-гру «Моя громада»,  де Гравець стає віртуальним головою ОТГ і впродовж каденції відчуває на собі тягар відповідальності за громаду, коли вирішує питання її розвитку, в тому числі і освітньої галузі. Ця гра вчить законодавчим моментам: що належить до обов’язків голови ОТГ, які повноваження впливають на відповідні показники, які питання є стратегічними. Мета цієї гри дуже схожа з метою реалізації проекту ПУЛЬС – підвищити поінформованість людей про реформу децентралізації. Гра дуже сучасна, модні персонажі привертають увагу, що допоможе успішно використовувати гру у роботі з молоддю. Ціль нашої підтримки децентралізації – підвищити розуміння реформи, і гра – це один зі способів.

Учасники тренінгу підкреслили важливість таких заходів, адже це не лише обмін думками, досвідом впровадження освітніх реформ, а і вирішення проблем, які зараз існують у освіті. Тренінг був корисним не лише для учасників, а й для самих організаторів, бо учасники щиро ділились власним професійним досвідом, особистими очікуваннями від реформи децентралізації та децентралізації освіти зокрема.